İade Şartları
İade Şartları
I. Vazgeçme:
II. Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler:
Taşıma sırasında hasar görmüş ürünü tespit etmek için kapınıza gelen siparişi kargo yetkilisinin yanında açıp faturası ile karşılaştırınız. Bir hata, eksiklik ve tahribat olup olmadığını kontrol ediniz. Almış olduğunuz üründe tahribat veya eksiklik olması koşulunda kargo görevlisinin yardımı ile tutacağınız tutanakta belirtip, ürünü kargo yetkilisine teslim ediniz. Aksi halde ürünü eksiksiz aldığınız kabul edilip iade işlemi gerçekleştirilmez. Fişsiz, faturasız ve tutanaksız gönderilmiş olan ürünlerin iadeleri firmamız tarafından kabul edilmemektedir. Bu belgelerin tarafımıza ulaşmasını takip eden 7 gün içerisinde ürün bedelinin müşterinin kredi kartına iade edilmesi için firmamız girişimde bulunur. (Not: Ürün iadesinde banka tarafından kaynaklanan aksaklıklardan bu site sorumlu değildir.) Talep ederseniz taşıma sırasında hasar görmüş olan ürününüzün yerine aynı veya eş değerde başka bir ürün alabilirsiniz.
III. Ayıplı Ürünler:
Teslimat sırasında fark edilemeyip ürünün uygulamasında meydana çıkan ayıplı ürünleri hatalarını belirterek fatura ve sipariş numaralarınızı içeren mesajı e-posta adresimize veya iletişim bölümünü kullanarak gönderiniz. Müşteri hizmetleri göndermiş olduğunuz gerekçenizi uygun görürse faturanızla birlikte almış olduğunuz ürünü test etmek için firmaya yollar. Yapılan inceleme sonunda firmadan gelen raporda test edilen üründe bozukluk görülmez ise tüketiciden alerji durumunu açıklayan doktor raporu istenir. Alınan doktor raporunun müşteri hizmetlerine ulaştırılması halinde tüketicinin talebine göre aynı ücrette başka bir ürün veya ödeme iptali işlemi gerçekleştirilir.
Ayıplı Ürünlerde iade edilen ürünün taşıma masrafları tarafımızdan karşılanacaktır.